De Gulden regel 2014 gaat naar… Allianz

23-12-2014

Daarnet werd de Gulden regel 2014 door FVF uitgereikt. De uitreiking werd bijgewoond door tal van vertegenwoordigers van makelaarsmaatschappijen.
Het was een spannende strijd tussen de deelnemende verzekeringsmaatschappijen, zijnde AXA, AG Insurance, Ergo Life, Baloise Insurance, Vivium, Allianz, Fidea en LAR.

And the winner is...Allianz!

FVF wenst Allianz van harte proficiat.

Deze award is een belangrijke graadmeter voor de makelaarsvriendelijkheid van verzekeringsmaatschappijen. FVF spoort de makelaarsmaatschappijen daarom aan om alvast interessante makelaarsvriendelijke initiatieven in te plannen voor het komende jaar (in functie van de uitreiking Gulden regel 2015).

De aanwezige maatschappijvertegenwoordigers kregen hiervoor een checklist mee naar huis (in de vorm van een kalender).

FVF wil de talrijke leden die tijd namen om punten toe te kennen, ook van ganser harte bedanken!

Een goede samenwerking tussen de makelaarsmaatschappijen en de makelarij, daar gaan we voor!

Voor de goede orde kan hieronder een omschrijving van het ingediende project van Allianz ‘Digitale innovatie binnen de makelaarsmarkt' nogmaals teruggevonden worden:

"Alle digitaliseringsprojecten van Allianz kaderen in een coherente langetermijnvisie. Mobiele en online tools, digitale communicatie, e-marketing. Deze initiatieven hebben als enig doel de makelaar te ondersteunen in een markt in volle evolutie. Enkele voorbeelden: digitalisering van alle contracten en bijvoegsels in BOAR, de iPad-applicaties ProLink KMO en ProLink Life Plan, de nieuwe website waar klanten duidelijke info krijgen en makkelijk een makelaar terugvinden, ..."


Terug naar het nieuwsarchief