Je makelaar (6): nieuwe campagne in het kader van het Autosalon

15-12-2017

Naar aanleiding van het Autosalon pakken FVF en Brocom uit met een nieuwe campagne.

Doel van deze campagne? De aandacht van de consument trekken tijdens deze salondagen en hem erop wijzen dat de verzekeringsmakelaar de ideale partner is voor vragen en advies omtrent een autoverzekering!

De campagne zal ondersteund worden door vier weken lang opnieuw via online-kanalen en via televisie de reclamespot van Brocom te tonen.

Ook u kan helpen om deze campagne mee uit te dragen! U heeft hierin immers ook een belangrijke rol te spelen.

Hoe?

  • Door het digitaal campagnemateriaal (banners, e-mail-handtekening, …) uit te dragen. Deze kan u terugvinden via Dropbox of via het portaal van Brocom (ook op de Sector Catalog worden items gezet);
  • Door de campagneposter zichtbaar in uw kantoor op te hangen.

Meer informatie met betrekking tot de campagne kan u hier terugvinden.

 


Terug naar het nieuwsarchief