De Week van het Geld: FVF en Brocom zetten de makelaar in de kijker!

14-03-2016

Vandaag start ‘De Week van het Geld’, hetgeen tot doel heeft om geldzaken zo breed mogelijk bespreekbaar te maken en extra aandacht te vragen voor financiële vorming.
 

De Week van het Geld is een initiatief van Wikifin.be, in samenwerking met De Tijd en Radio 1.

Brocom

Gedurende ‘De Week van het Geld’ voert ook Brocom actief campagne voor de verzekeringsmakelaar. Via De Tijd en Netto-magazine verschijnen er in de loop van de week tal van advertenties die de meerwaarde van de verzekeringsmakelaar in de verf zetten.   

De verzekeringsmakelaar die lid is van FVF kan de campagne mee uitdragen naar zijn klanten. Het promotiemateriaal is terug te vinden op het portaal van Brocom.

Voorbeelden van advertentievormen zijn:

Assuralia

Ook Assuralia lanceerde initiatieven n.a.v. 'De Week van het Geld'. Zij ontwikkelde onder meer een brochure 'Hoe je verzekeringen up-to-date houden?'.

Brocom in de pers

Vorige week werden ook enkele resultaten van de Nationale Enquête, die Brocom eind 2015 bij de consument voerde, naar de pers gelanceerd. Een voorbeeld uit Het Belang van Limburg kan teruggevonden worden via deze link.


Terug naar het nieuwsarchief