Je makelaar (3): vervolg promotiecampagne

19-04-2016

FVF en Brocom zijn de afgelopen periode volop in de weer geweest om de volgende fase van de promotiecampagne van de verzekeringsmakelaar te concretiseren.

Na de nationale enquête en de lancering van de Grote Belofte, wordt vanaf deze week opnieuw actief promotie gevoerd aan de hand van:

  1. Nuttige tips of aandachtspunten via “Wist je datjes” die verschijnen in kranten, magazines en online 
  2. TV-spot

Help het campagnemateriaal mee uit te dragen! U heeft immers ook een belangrijke rol te spelen.

Hoe?

  • Het digitaal campagnemateriaal (TV-spot, banners, e-mail-handtekening… ) kan teruggevonden worden op het portaal van Brocom (ook op de Sector Catalog zullen items gezet worden);
  • Posters kunnen besteld worden via de website van Brocom > Tools en diensten > Promotie > Bestelformulier posters (na inlog).
  • Daarnaast kan u ook naar de LinkedIn-pagina van FVF gaan en het bericht delen omtrent ‘de TV-spot'.

Terug naar het nieuwsarchief