Je makelaar: campagne ‘De Week van het Geld’

20-03-2017

Tijdens De Week van het Geld van 27 maart tot 2 april 2017 wordt er extra aandacht besteed aan de financiële opvoeding van de Belg. Samen met Brocom pakt FVF uit met een nieuwe campagne ‘Plant nu, pluk later’.

Doel van deze campagne?

De aandacht van de consument trekken en hem erop wijzen dat de onafhankelijke verzekeringsmakelaar de ideale partner is voor vragen en advies inzake geldkwesties.

Ook u kan helpen om deze campagne mee uit te dragen!

U heeft hierin immers ook een belangrijke rol te spelen.

Hoe?

  • Door de flyer over de relevantie en toegevoegde waarde van de verzekeringsmakelaar uit te dragen naar uw klanten;
  • Door de banners op uw website te plaatsen;
  • Door met slechts één klik de visual op de Facebookpagina van FVF te delen met uw volgers.

U kan alle banners en flyers downloaden op het portaal van Brocom (na inlog op de website van Brocom).


Terug naar het nieuwsarchief